loading...
ایران سرزمین گنج های گمشده
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 722 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

نشانه سنگ صندلی

این علامت نیز گنجینه بزرگی دارد و آنهایی که به دنبال دفینه می روند خوب نمی توانند تشخیص بدهند که سنگ یافته شده صندلی است یا نه؟ در بغل سنگ صندلی باید جایی باشد که دست را روی آن تکیه بدهند و پشت آن نیز باید به صورتی باشد که به راحتی بتوان سر را به آن تکیه داد و حتی برای پاها نیز باید مکانی تعبیه شده باشد.

اگر این چنین نباشد سنگ صندلی نیست و بدون این موارد سنگ نشیمن گاه محسوب می گردد. اگر در جایی که آرنج قرار می گیرید علامتی وجود داشته باشد احتمالاً روبروی سنگ باید یک برجستگی کوچک (تل خاکی) باشد که دفینه در داخل آن است

اگر سنگ صندلی در داخل غار باشد و در اطرافش کنده کاری های گرد و دایره شکل باشد ، گنجینه یک حاکم یا رئیس در داخل صخره های غار ، اتاق های مخفی وجود دارد که معمولاً در کف غار می باشد . البته دیوارهای غارحتماً  باید بررسی شوند و فراموش نکنید که کف غار را نیز بررسی نمایید . در حالتی که در روبری سنگ صندلی دره ایی وجود داشته باشد اگر روی صندلی نشستید و پاهایتان به زمین خورد ، دفینه درست زیر پای شما قرار دارد.

اگر در سنگ صندلی هر دو تکیه گاه دست موجود بود. می تواند دفینه در روبروی صندلی در داخل چاهی باشد و اگر یک دسته داشت به سمت آن دسته را دقت کنید . و در آخر اینکه اگر سنگ صندلی به اندازه نشستن دو نفر باشد ، دفینه در زیر خود صندلی بوده که با ساروج یک درپوش دارد


نشانه سنگ صندلی

نشانه سنگ صندلی

علی بازدید : 310 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

 

نشانه اسب و اسب سوار

مسیری را که اسب یا اسب سوار نگاه می کند یک سنگ هست که از طریق آن سنگ بشود به اسب سوار شد . کنار این سنگ هم ممکس است بار داشته باشد . سر اسب با دقت باید بررسی شود اگر سر اسب به خاک نگاه می کند در این صورت گنج نزدیک (خیلی نزدیک) است. ضمناً اگر سر، دم ، پاها ، گوش ها متفاوت از حالت طبیعی باشد باید سمت آنها را نیز بررسی کامل کرد.

اگر اسب یا اسب سوار مستقیم نگاه می کند مال نزدیک است. مسیری را که نگاه می کنند ،در آن مسیر دنبال یک علامت بگردید. اندام انسان اسب سوار و یا شئ ای که در دست دارد یک نشانه برای دفینه است و باید با دقت خیلی زیاد بررسی شود

نشانه اسب و اسب سوار

نشانه اسب و اسب سوار

علی بازدید : 2719 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

علامت چشم در گنج یابی   علامت چشم در گنج یابی

به نظر می آید در حال تماشای نقطه ای است. به روبرو نظر داشته و باید در پی چیزی باشید که اصالت (اصل شکل) آن از بین رفته باشد. اگر در داخل غار باشد به معنای وجود خطر است. 
نظریه دیگر: ترسیم جشم در اشکال و چهره ها حائز اهمیت است. اگر مار وجود داشته باشد ، نماد جاودانگی است و در مفهوم وجود قبر است. احتمال دارد در اطراف ، تومولوس (تپه خاکی) باشد. وجود حوض و یا ماهی در کنار چشم یاد آور دوره هلنی روم( دوره ای از تاریخ یونان باستان ما بین مرگ پادشاه مقدونی اسکندر کبیر در سال 323 قبل از میلاد و ظهور امپراطوری روم باستان) است. اگر علامتهای خرچنگ و یا لاک پشت در داخل یا اطراف چشم باشد به تونلی اشاره دارد که باید به صورت خزیده از آن عبور کنید. 
نظریه دیگر: امروزه می دانیم قدمت استفاده از علامت چشم مربوط به زمانهای دیرینه است. امروزه استفاده از چشم نظر(حرز) دلیلی بر این مدعاست. در ادیان و فرهنگهای مختلف ، چشم اهمیت زیادی داشته است. چشم در اساطیر مصر باستان ، مسیحیت ، اسلام ، فراماسونری (فراموشخانه) ….. بدان معناست که خدا هر چیزی را می بیند و می داند.باید به علامت چشم روی صخره ها و قبر ها دقت داشته و اطراف آنرا کاملا بررسی کنید.

علی بازدید : 1476 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (1)

یک نمونه بسیار خوب از ردپا که نشان می دهد در رابطه با قبر است. اول از همه گرچه ممکن است همه قبرها مثل این باشکوه نباشد از نشانه های جای پا راست معمولا بعنوان نشانه قبر استفاده شده است. قبر در جهت مخالف پای راست می باشد یعنی اگر پای راست باشد روی آن پای راست را می گذاریم و در جهت جایی که پای چپ گذاشته می شود را بررسی می کنیم. در تصویر زیر پای راست را حکاکی کردند وقتی که به سمت چپ پا نگاه می کنیم خیلی راحت نشانه های دیگری را هم می بینیم که نمادی از قبر می باشند. نشانه ها بصورت ردیفی در زیر همدیگر قرار کرفته اند و نشانشگر مجسمه های کوچک داخل مقبره است. همانطور که می بینید در سمت چپ نشانه پا یک مقبره باز شده است.
اصول اصلی ما این است که شما باید در جهت مخالف پا نگاه و آن جهت را بررسی کنید. این استاندارد تغییر نمی کند مگر در مواردی که نشانه های اضافه و جهت دهنده  دیگری در کنا پا باشد .

جای پا

نشانه های دفینه

جای پا

مقبره آرامگاه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا جستجوگر گنج هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 131
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3811
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 3,930
  • بازدید کلی : 617,964
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی